dijous, 29 de novembre del 2012

Les meves mascotes

Jo he tingut moltes mascotes , la majoria gossos, però també he tingut gats ( però no van acabar massa bé que diguem) i avui us parlaré de les meves mascotes.

Una mascota que vaig tindre i que em va encantar va ser la Tuca, una Pastor Alemà que va tindre dos fills un que es deia Toby i l’altre el vam anomenar Rex; he de dir que els fills/filles  de les meves mascotes sempre s’escapaven hi aquest va ser el destí del Toby i el Rex.

Un any després, el 5 de gener em van portar el Drac ,un Mastí Espanyol amb el que estic i esta molt enjogassat ,ell ara viu al jardí ,mentre que de petit vivia al magatzem i en ocasions el deixàvem pujar a casa a jugar, a ensenyar-lo a les visites etc.

La Lluna es una Mastina Espanyola que ara viu a la granja ,vigilant; però abans vivia al magatzem i a casa com el Drac.

Tenia uns gats que la vida els va durar mil·lèsimes o sinó es van escapar. El més recent va ser el Nevat ,me’l van regalar els meus tiets de Menàrguens que tenen una gata que ja és padrina; el Nevat també es va escapar.

En vaig tindre un altre que era ros, no me’n recordo del nom, que uns dies després el vam trobar atropellat uns metres més endavant de casa.

 
Aquesta ha sigut un llistat de les meves mascotes  i una mica de la seva vida.