dijous, 15 de novembre del 2012

El meu cap de setmana

El dissabte em vaig aixecar i vaig anar a rentar-me les mans i la cara, tenia una sorpresa que m’esperava: era que anava a Port Aventura.
 
 Em vaig trobar amb el Marc, el meu cosí, els bessons, el Roger i l’Arnau. A la primera atracció vam pujar el meu pare i la meva germana, era d’aigua i anava per un riu. Després  vam pujar a una atracció no gaire forta que es deia “tutuki splash”, feia una gran bomba d’aigua molt forta, després vam anar a dinar i quan vam acabar de dinar  vam anar a mirar una pel·lícula amb “3D” on també es movia el terra de manera que es movia el submarí de la pel·lícula.

Després vam pujar al tren de la “mina”, que era bastant fort,  allí vaig conèixer a un a nena que es deia Anaïs igual que jo. També vaig pujar a l’atracció més forta de port Aventura que es diu ”SHAMBALA” i fa una baixada impressionant. I això és tot el que vaig fer al cap de setmana.