dijous, 15 de novembre del 2012

Castanyada

El dimecres em vaig despertar, era festa  però vam anar al col·legi perquè havíem de celebrar la festa de la castanyada, al matí vam fer la classe normal i avorrida.

A la tarda vam haver d’ajudar als alumnes de 6é, la professora va triar a tots el nens i 4 nenes de la nostra classe (5é). Després ja va passar la mitja hora que teníem i ho teníem tot preparat, però sol faltava obrir la porta del pati per a que entrin els pares o germans.

Després tots els cursos de la escola Àlber van balla però quant ens tocava a nosaltres em vaig ficar nerviós però o vam fer tots molt be. Després vam menja castanyes, que estaven bones, a continuació vaig anar a casa amb el meu germà, el meu germà em va dir que a casa tenia un pastisset petit que a fet ell, llavors a dit que ens el mengéssim el 2 junts


Al cap de una estona vaig anar a fora a jugar amb els meus amics, vam jugar a futbol, jo feia de porter. Finalment vaig arribar a casa, vaig sopar i vaig jugar al meu ordinador, fins que me’n vaig anar a dormir.
El dijous al mati em vaig despertar a les 11:00, em va semblar estrany perquè jo quasi mai no em desperto mes de les 09:30, vaig fer una mica de deures però no tots perquè em vaig avorrir, ja era la hora de dinar, de primer plat vam dinar arròs a la cubana, de segon carn a la brasa i de postres un iogurt, després vaig anar a jugar al carrer però aquella vegada no sol vam jugar a futbol vam jugar a mes jocs: fet i amagar, anar amb bicicleta...llavors em vaig divertir molt mes que els altres que sol juguem a futbol.
Quant vaig tornar a casa vaig sopar macarrons i després vaig mirar la tele, al cap d’un petit temps em vaig adormir.
Divendres em vaig despertar i vaig esmorza cereals després vaig obrir el ordinador i m’entres s’obria el ordinador vaig mirar la tele, me’n vaig oblidar del  ordinador i em vaig quedar 2 hores quedat a la tele fins que me’n vaig donar conte que el ordinador estava obert i al cap d’un ratet ja era la hora de dinar. Després vaig sortir a fora vaig tornar sopa sopar i dormir.
Dissabte al matí vaig anar al futbol vam perdre vaig tornar dinar després vaig anar a fora a jugar vaig tornar sopar i dormir.
Aquells dies em van agradar molt.