divendres, 23 de novembre del 2012

L’excursió a Sant Llorenç


El dilluns dia 12 de novembre els de cicle mitjà i cicle superior vam anar d‘excursió a Sant Llorenç de Montgai. A l’autocar ens van posar una pel·lícula del “Tom & Jerry”, i la gent mirava i parlava a la vegada jo   tenia una mica de son.

A l’arribar vaig veure  que quan era petita també vaig anar a aquella excursió però era diferent del que vam fer aquell dia. Van vindre uns monitors que explicaven el que havíem de fer al matí i a la tarda, i quins monitors ens tocaven. Al matí ens tocaven un monitor que es deia Toni  i una monitora que es deia Sònia. I ens explicaven els noms dels ocells que vivien i que venien allà, i jo alguns no els  havia sentit  mai.
Al matí  vam anar a un embasament i vam veure el riu Segre, vam fer una petita parada perquè havien de donar unes fitxes que  havíem de completar i també ens ensenyaven coses. La monitora i el monitor ens explicaven moltes coses noves que jo no sabia.

A l’hora de dinar quasi la meitat de la classe ens vam asseure en un banc i alguns al terra, vam anar en un petit parc que a mi em va agradar molt, perquè hi havia un camp de futbol, també hi havia un cavall tot de ferro i un tractor que  també  era tot de ferro. La gent pujava perquè els professors els hi fessin fotos. Quan va arribar el Toni, el monitor, vam anar fins a una muntanya que era molt alta i també que de la prehistòria i el Toni va dir que les coves de la prehistòria estaven molt altes. També ens van ensenyar on cavaven els arqueòlegs i perquè feien els focs tan grans o tan petits.

M’ho vaig passar molt bé i vam arribar a casa a 16:30.