dijous, 22 de novembre del 2012

Sant Llorenç de Montgai

Jo em vaig despertar al matí i estava content perquè ens anàvem de excursió a Sant Llorenç de Montgai, anàvem per mirar unes quantes espècies d’ocells i sobretot el pantà.

Jo em vaig vestir, esmorzar i me’n vaig anar al col·legi, quan vaig arribar al col·legi vam entrar un moment a la nostre classe i la professa ens vam dir que, qui volia, podia anar al lavabo; tots hi vam anar al lavabo però per l’ordre que tenim nosaltres a la classe, per sort jo soc el cinquè i no vaig haver d‘esperar 10 minuts com molts de la classe, quan ja vam acabar tots vam anar tirant cap a l’autobús, vam deixar les motxilles que portàvem a un lloc de l’autobús i vam pujar tots: 3è, 4t, 5è (els de 5è som nosaltres) i 6è. 

Vaig anar amb un amic meu: el Tomàs. Vam estar jugant tot el temps fins que em vaig marejar i vam parar, desprès de 20 minuts ja vam arribar a Sant Llorenç de Montgai, vam anar a la plaça que teníem al davant, ens vam dir que esmorzéssim però jo no portava esmorzar i llavors li vaig preguntar als professors si berenaríem i em van dir que no, llavors em vaig menjar el berenar. Al cap d’un temps van vindre els monitors, hi havia 3 monitors: un que es deia Sònia, l’altre Toni i l’altra no me’n recordo, els monitors i professors van decidir que ens partiríem així: 3r amb 4t i 5è amb 6è.
El nostre grup va anar cap al pantà, ens vam parar a un lloc i vam completar unes coses d’una fitxa que ens van donar, tots vam mirar que el pantà estava buit perquè feien obres, el monitor ens van contar que un dia abans  va entrar al pantà i hi havia unes arenes movedisses que el van arrastrar i la Sònia li va salvar la vida, vam continuar i vam trobar uns bolets que ens vam dir que si els cuines son boníssims, vam continuar caminant i vam arribar a la pres. Allà vam acabar la fitxa, quan vam tornar vam veure 4 esquirols i 2 ocells que per dalt eren blaus i per baix eren taronja. Vam arribar al càmping de la Noguera i allà vam dinar, després vam fer un partit en un camp que hi havia allà i nosaltres vam perdre.

Desprès vam tornar aquell lloc on hi ha la plaça i nosaltres vam anar a un lloc que ens van explicar que allí i vivien els homes antics,  llavors vam tornar a anar a l’autobús i vam marxar