dijous, 15 de novembre del 2012

La castanyada i el pont de Tots Sants

El pont de Tots Sants va començar el dijous i va acabar el diumenge. El dia de la castanyada, al matí, vam fer classe normal però a la tarda vam ballar uns balls que havíem preparat ja feia dies. Després de ballar, els nens i nenes de 6é es van disfressar de castanyers i castanyeres , estaven molt graciosos. Van repartir  paperines  amb castanyes dintre.

Nosaltres vam repartir beure i vasos de plàstic per a tothom. A la nit, van vindre a sopar els meus padrins, la meva cosina i els meus tiets. El sopar estava molt bo. Cap al postres van vindre uns amics meus. I després  de menjar-nos els postres vam jugar a un joc que es diu: Atrapa un Millón .A continuació vam jugar a un altre joc que es diu: Tic Tac Boom . Al final va mirar la televisió . M´ho vaig passar molt bé , però vaig acabar molt cansada .


 

El dijous al matí, em vaig quedar a casa ajudant a la meva mare però a la tarda vam anar a Lleida a fer un sopar. El restaurant era molt elegant i tot estava molt bo. Alguns postres , estaven servits en unes copes de vidre. El divendres al matí, faig fer una mica de deures i després vam anar a comprar al poble.

A la tarda vam anar a la Portella a fer un beure. Dissabte al matí, ens vam quedar a casa i vaig començar a fer la redacció . A la tarda vam anar a Lleida a comprar roba per a la meva mare. El diumenge al matí, em vaig quedar  a casa i vaig acabar la redacció però a la tarda vam anar a casa dels meus padrins. A la casa dels meus padrins hi havia la meva cosina Júlia i la meva altra cosina Laia . M´ho vaig passar molt  bé perquè vam jugar  al dòmino hi ha altres jocs de taula . Van ser uns dies molt divertits.