divendres, 16 de novembre del 2012

El cap de setmana i la castanyada


El dimecres passat, al col·legi vam celebrar la castanyada. A la tarda van venir els pares a veure els nostres balls… Quan vam acabar de ballar, els nens de 6è van repartir les castanyes i nosaltres, els de 5è, el beure.
Quan es va acabar, vam haver de recollir una mica, i després, la Laura jo i, vam anar a dibuix i pintura.
Quan vam acabar dibuix i pintura, el Joel jo i vam marxar cap a casa, jo em vaig dutxar i vaig anar a casa de la tieta Susana a fer la castanyada.

L’endemà em vaig aixecar, vam esmorzar i la tieta Susana a l’hora de dinar, em va portar cap a casa. A la una vam manar a dinar a casa de la padrina, i quan vam acabar de dinar, vam anar al cementiri.
A la tarda em vaig posar a fer deures, i a la nit, vaig anar a casa de la padrina a dormir.


L’endemà el pare em va venir a buscar per anar a Benavent a casa dels meus tiets a passar uns dies. Quan vam arribar a Benavent a casa dels meus tiets a passar uns dies.

Quan vam arribar, l’Ares i jo ens vam ficar a jugar a l’ordinador, i abans de dinar, vam anar a casa dels padrins de l’Ares a fer un Sudoku, i a l’hora de dinar vam tornar cap a casa de l’Ares. Quan vam acabar  de dinar vam mirar una estona la tele i després vam trucar a la Laia, la cosina de l’Ares, i no va voler baixar a jugar.

A la tarda vam berenar, i a la nit a les vuit i mitja la tieta ens va fer el sopar, pizza!!

L’endemà ens vam aixecar, vam esmorzar, ens vam vestir i vam anar al Plus a comprar, jo i l’Ares. A l’hora de dinar, la tieta ens va fer macarrons i quan vam acabar de dinar, a l’habitació de l’Ares, ens vam trobar ceres per pintar-nos la cara, i la tata Àngels ens va dir que a les set i mitja ens pintaria la cara de vampires per Halloween, que era a les vuit.

A les set, com que jo i l’Ares ens avorríem vam anar a casa dels seus padrins a fer un Sudoku, i a les set i mitja vam tornar cap a casa.

Quan vam arribar a casa,  ens vam trobar a la Núria i al Capi, el nuvi de la tata, quan vam  arribar ens van pintar la cara, i a les vuit vam anar a Halloween.
 Allí ens vam trobar a la Roser, el Tomàs... Que també hi van anar. Quan va començar Halloween, jo tenia molta por! Però m’ho vaig passar molt bé.

Quan es va acabar, la tata la Núria i el Capi ens van portar cap a casa, i ells van marxar. Quan vam arribar a casa ens vam treure la “pintura” de la cara, i la tata  mentrestant ens estava fent el sopar.
Com que estàvem molt cansades, ens vam adormir molt ràpid, i l’Ares, com que tenia molta por i no podia dormir se’n va anar al llit dels seus pares. 
Quan em vaig aixecar la tieta em va fer llet amb pastes. Després em vaig posar a mirar la tele, i mentre estava mirant la tele, l’Ares es va despertar, i quan l’Ares va acabar d’esmorzar, ens vam dutxar, ens vam vestir, i llavors la tieta em va portar cap a casa.
Aquest cap de setmana, m'ho he passat molt bé!