dijous, 15 de novembre del 2012

Els dies de festa


Jo  els  explicaré els  dies que hem tingut de festa.
El dia de la castanyada després de sortir del col·legi vaig anar a casa, vaig berenar , vaig agafar la bicicleta i vaig anar a jugar pel poble.

Quan vaig tornar a casa vam anar a celebrar la castanyada a casa d’uns amics .Al arribar vam jugar amb l’Oriol i el Marc i després vam anar a sopar.
De primer vam menjar macarrons, després vam menjar caragols, després llonganissa a la brasa i patates i de postres un ‘’braç de gitano`` .

El dijous em vaig despertar quan vaig voler i ales dos vaig anar a dinar a casa de la padrina. Jo i el meu germà vam menjar  petxuga  arrebossada i patates fregides i els grans carn a la brasa.
A la tarda van venir uns amics a celebrar els 50 anys del meu pare. El divendres , la meva mare va anar a Barcelona amb una amiga la Rossita. Jo també em vaig despertar quan vaig voler i després vam dinar macarrons i a la tarda vaig sortir a jugar pel poble. 
 
El dissabte em vaig despertar a les 8:30 per anar a jugar un partit de futbol. Vam començar sense suplents i a la segona part va venir un jugador. Vam perdre 2-9 contra l’Alcoletge.
Vam dinar molt ràpid perquè el meu germà havia de ser a Artesa de Segre per jugar un partit. Vam guanyar 2-4.


El diumenge em vaig despertar quan vaig voler, vaig mirar la tele i vaig anar a dinar a casa de la Padrina. Vam dinar pollastre al forn i estava molt bo. A la tarda vaig mirar una mica la tele i vaig fer els deures i allà a les 6:00 van venir uns amics i em van regalar una tovallola del Barça.
Això es tot el que he fet aquests dies de festa.