divendres, 9 de novembre del 2012

Descripció d'un paisatge


A finals d’estiu, quan faltaven pocs dies per començar el col·legi, la meva família, la família del Josep Botanch i una amics, vam anar al Congost de Mont – Rebei, que és un lloc molt bonic, i ara us ho explicaré una mica.
El Congost de Mont – Rebei, és un paisatge fantàstic! Allí al Congost, hi ha molta vegetació, arbres, arbustos…

Jo allí hi he anat moltes vegades, però de les vegades que hi he anat, aquesta és la que m’ha agradat més, per què? Doncs per això:

Perquè aquella muntanya és peculiar, perquè un dels dos vessants de la muntanya  té la forma d’una persona dormint. Allí al Congost, també hi ha una cova que també m’agrada molt perquè a aquella cova hi havia estalagmites, i estalactites, unes són punxes que surten del terra de la cova, i unes altres surten del “tetxo” de la cova. A aquella cova hi feia molt fred!!!  

Quan vam arribar al Congost, em van ensenyar la cara d’aquella persona dormint. Mai havia vist aquella cosa!! Em vaig quedar al·lucinada quan ho vaig veure!! Mai ho havia vist, em va impressionar molt.

M’ho vaig passar molt bé!! Ah, i el Congost de Mont – Rebei, és un lloc increïble!