divendres, 23 de novembre del 2012

L’excursió a l’embassament de Sant Llorenç

El dia 12 de novembre de 2012 els nens de cicle mitjà i els nens de cicle superior vam anar a l’embassament de Sant Llorenç de Montgai. 

Al matí els nens de cicle superior vàrem anar a la resclosa de l’embassament i ens van deixar uns prismàtics per mirar les aus.
 L’embassament estava tot buit menys al mig de tot que hi havien dos o tres aiguamolls. 

 Vam veure molts corbs marins i també alguns ànecs collverds que passaven per allí i alguns estaven dintre dels aiguamolls.



 Vam fer una fitxa sobre l’embassament i desprès vam anar a dinar.

Vam dinar al Càmping la Noguera. Desprès de dinar vam jugar: qui volia als “columpios” i qui volia també podia jugar al camp de futbol.

 Jo vaig jugar a futbol i mentre estava jugant vaig veure una cosa verda i em vaig trobar una pilota de les que boten molt.

A la tarda vam anar a visitar unes restes prehistòriques: la Roca dels Bous; allí vam aprendre i veure algunes coses dels prehistòrics i ens va ensenyar per on passava el riu fa milions d’anys i per on passaria d’aquí molts anys.