dijous, 15 de novembre del 2012

El meu paisatge preferit


El paisatge que m’agradaria descriure el trobo el meu preferit per tre coses:

1-Esta envoltat de boscos i hi ha molta vegetació: flor, arbres…
2-També hi ha molts animalets des de cucs fins a porcs senglars.
3-Perquè hi ha un llac on l’aigua sempre esta neta menys quan plou.


Si hi vas a la nit es reflexa la lluna i si hi vas al matí o a la tarda es veu el sol.
És molt bonic anar-hi a la posta de sol és veu tota l’aigua d’un roig vinós i és molt bonic.
Sempre hi ha molts peixets de tipus diferents, de totes formes  i de totes mides; per això sempre que hi vaig hi ha gent pescant.

També és pot anar amb barca, nosaltres hi em anat alguna vegada.
Allà on vam anar amb la barca i havia una plataforma  que hi havia un tobogan bastant alt, deixaves les barques lligades llà; i tu podies baixa pel tobogan, et podies ficar a la mini piscina on hi havia algues i l’aigua estava de color verd o també podies tirarte de damunt la plataforma.
Bé, ja no tinc res més per explicar-vos.