divendres, 23 de novembre del 2012

Excursió Sant Llorenç de Montgai

El dilluns vam anar a una excursió a Sant Llorenç de Montgai. Al arribar vam esmorzar i jugar una mica ;després ens van deixar uns prismàtics per a mirar els ocells, també ens van explicar una cosa molt interesant l’embassament estava buit i això només  passa cada 20 anys; però hi havia coses tirades,  com llaunes i fins i tot hi havia cadires de restaurants .

A l’aigua hi havia uns ocells que vam poder veure molt bé amb els prismàtics , després vam passar per un camí i vam veure una pressa de aigua que estaven arreglant perquè no s’escapés l’aigua ;després vam fer una caminada  i vam dinar a fora d’un restaurant .

A fora del càmping hi havia un parc allí hi havia una estàtua d’un cavall i hi vam pujar i després també vam pujar a un tractor que era gran, però era de mentida. També vam jugar una mica a futbol doncs hi havia un camp de gespa, a la tarda vam fer una bona caminada pujant per una muntanya però no a dalt del tot. El paisatge era molt bonic.



Allí on estaven era com una cova on vivien els neandertals. Eren molt llestos, per a fora hi havia foc per espantar als animals, però van fer un foc a la vora d’una roca que feia que la roca s’escalfés, i era una calefacció dels neandertals. Al baixar em vaig deixar la motxilla però per sort la senyoreta Anna me la va portar ja que s’havia donat  conte que  m’he l’havia deixat .També vaig agafar un record, eren nàiades, com unes petxines però molt grosses, que no són comestibles. 

Al arribar al autobús estàvem molt cansats perquè aquella muntanya era molt alta. Al arribar a l’escola eren les cinc i mitja.  Tenia un bon record d’aquells ocells, el pantà buit, però tenia un mal record de les deixalles que hi havia.

Però aquell dia m’ho vaig passar molt bé!