dijous, 15 de novembre del 2012

Els dies de festa

El dijous vaig estar a casa jugant amb els meus germans, a la tarda havia vingut la meva amiga, que em pensava que estava a Porta  Aventura, però no va anar perquè la seva mare no es trobava be, i vam jugar jo i la Carla juntes, jugàvem a cartes, ens vam estar fins a la nit i es va quedar a sopar pizza que aviem fet jo la Carla i el meu germà, la meva mare havia fet més pizza i la Sandra li va donar pizza a la seva mare, i quan va tornar la Sandra a casa va tornar amb do bossetes plenes de llaminadures, que després ens les vam menjar de postres.

El divendres al matí vaig dormir fins a la una del migdia i sols vaig esmorzar, a la tarda la tarda vaig anar a Lleida de compres amb la mare, la tieta, el meu germà, jo i la meva germà. Quan passejàvem carrer Major havíem passat per la botiga SONY i a la meva mare li havia agradat molt, i pel seu aniversari li comprarem la càmera, perquè l’altra se’ns va trencar.


 Després vam anar a l’estradivarius  per comprar-li la jaqueta a la sandra que li agradava molt, i jo m’havia comprat unes mitges perquè l’abric que m’havia de comprar al ZARA no m’agradava. El dissabte estava al carrer amb la Carla, el Jan, la Laura, la seva cosina, jo i el meu germà. Amb la cosina de la Laura jugàvem a professors i a professores. I el Jan estava arreglant la bici i jo vigilava al meu germà l’Isaac.

El diumenge estava una mica avorrida perquè la Carla estava a Porta Aventura i el meu germà dormint i va passar molt rapit el mati, i a la tarda havíem anat a passejar amb l’Isaac, la Sandra, jo, la Laura, una amiga de, la Laura, el Jan i la Laia que es va acoplar. I vam anar fins a la bandera que estava a dalt d’un, turo a Albesa.