diumenge, 8 de gener del 2012

Un dia fascinant a Barcelona

Un dia el C. E. Albada (un campament d’estiu) ens va comunicar si volíem anar a Barcelona per anar a visitar els estudis de TV3, el Camp nou i el museu del Barça. Jo vaig anar a apuntar-me.

El dia de marxar em vaig haver d’alçar a dos quars de set del matí, jo i altres nens d‘Albesa i d’altres pobles ens vam haver d’esperar una bona estona fins quan per fi va arribar l’autocar. Vam parar a altres llocs però al final vam arribar al nostre destí: els estudis de TV3.



Vam veure platós muntats i desmuntats. Ja era l’hora de dinar i vam acabar la visita, al final de la visita ens van donar un moneder on hi havia gravat l’anagrama de TV3.


Havent dinat vam emprendre camí cap al museu del Barça i el Camp Nou. Però abans vam passar per la botiga del Barça. Ja s’havia acabat el temps de voltar per la botiga, va ser llavors quan vam entrar al museu, vam passar la planta del museu i vam arribar a la del camp on vam pujar a les grades i vam estar davant de les banquetes, també vam pujar a l’últim pis: és d'on emeten la radio i la televisió.