dilluns, 30 de gener del 2012

Les meves aficions preferides

M'agrada anar de voluntària a protectores.
Per els que no sàpiguen que és una protectora, doncs és un lloc on baris voluntaris venen a cuidar els gossos que s’han trobat al carrer abandonats.

A les protectores pots venir de voluntari, les seves feines són:
Donar- los -hi de menjar, treure’ls a passeig, a l’estiu banyar-los, rentar les seves instal·lacions, tirar a la brossa els seus excrements...

També pots ajudar portant el teu granet de sorra: com per exemple pots fer unes certes donacions, que serien bàsicament que si no pots venir de voluntari pots pagar uns dinerets per què els voluntaris (la jefa) pugui pagar el veterinari.

O sinó pots apadrinar algun gosset, adoptar-lo o portar pinso, llitets, roba, mantes, corretges i collars, medicaments... amb tot això o inclòs amb poca cosa t’estaran molt agraïts.
Jo vaig a la protectora de tant en tant.

I me’n vaig enterar gracies a una veïna que sabia que a mi m’agradaven molt els animals i ella portava mantes alguna vegada.

Ho recomanaria perquè és molt divertit, fas nous amics i veus i toques els gossets.
La meva opinió es: Que vius una experiència única.