dilluns, 30 de gener del 2012

Les meves aficions

Una de les meves aficions és jugar a les consoles i a l’ordinador, sobretot a la Nintendo DS.

M’agrada perquè els jocs són molts divertits, a mi els jocs que més m’agraden són els d’aventura. M’agrada des dels cinc anys, als cinc anys em van regalar la Nintendo, i així em van anant regalant consoles. Hi dedico bastant temps però desprès de fer els dures que ens demanen. Quan jugo em sento com si jo fos el protagonista i això es al·lucinant i molt divertit.

Jo ho recomanaria a moltes poques persones perquè a algunes nomes els hi deixen juga els caps de setmana.

La segona afició és jugar a futbol. M’agrada perquè controles la pilota i tirar-la a porteria és molt divertit, te la prenen i tu els hi robes i hi ha moltes normes. M’agrada des que feia segon de primària, quan tenia sis anys. Hi dedico l’hora d’esbarjo, a esports extrascolars i els cap de setmana. Quan jugo, em sento com un jugador professional i és molt divertit anar darrera la pilota.

Ho recomanaria a tothom que li agradés l’esport.