dilluns, 30 de gener del 2012

El que a mi m'agrada

El que a mi m’agrada sobretot són els esports.
El que m’agrada més es el futbol . Hi vaig començar als 5 anys i tan petit i encara jugava amb nens més grans que jo, però jo m’ho passava bé igualment.

El que m’agrada del futbol és que es pot fer gols i llavors el porter es queda penedit per no haver-la parat. El problema es que a mi m’agrada fer de defensa, però de vegades em deixen ficar a la banda i llavors marco algun gol.

També m’agrada anar amb bicicleta, perquè si saltes pots volar sense ales i també pots anar més ràpid que corrent o caminant.

Com ja he dit m’agraden sobretot els esport però també m’agraden les motos de cross, o sigui mirar el “fry stall” les motos de cross que fan piruetes, que saltin per damunt de camions...
I finalment també m’agrada mirar “monster jams”, que són uns cotxes molt grossos que salten per damunt de cotxes trencats i els aixafen.