dilluns, 16 de gener del 2012

El que vaig fer durant les meves vacanses de Nadal.

Aquest Nadal m’ho he passat molt bé i ara us ho vull explicar. El primer dia vaig fer tots els deures que ens van manar i m’ho vaig passar molt bé.

El dia següent vam fer un sopar familiar i va vindre el Pare Noel i el dia de Nadal ens en vam anar a casa dels meus padrins a dinar i allí també hi havien els meus tiets. El dia següent la meva casa estava plena de regals i quasi no hi cabíem.

A mi em van portar una colònia, unes sabates i un joc per la consola. Això és el que vaig demanar i m’ho van portar tot.

Uns dies després els meus padrins de Sunyer em van trucar i em van dir si volia anar a casa seva perquè allí mataven el porc i feien botifarres i llonganisses. Quan van acabar de fer-les les vam anar a penjar. Aquell dia m’ho vaig passar molt bé perquè era la meva primera vegada que feia la matança del porc. Em va agradar molt fer les llonganisses i pastar la carn.

Uns quants després dies els meus pares em van vindre a buscar. Vaig arribar a casa i sota de l’arbre de Nadal hi havia un regal per mi. Jo volia que fos un patinet de fer acrobàcies. Vaig obrir el regal amb molta il·lusió i al final va ser el que m’esperava: un patinet . Em va agradar molt i vaig trucar al meu amic Quim, li vaig dir a on ens havíem de trobar i el vaig estrenar amb ell.

El dia dels reis em vaig aixecar molt content, amb un somriure a la cara. Va arribar el vespre i els reis van arribar a l’església. Tots els nens i nenes que eren allí estaven molt contents. Quan van sortir de l’església tots van anar corrents a les seves cases i a mi em van portar un jersei, una jaqueta i una càmera digital.