dilluns, 16 de gener del 2012

Les meves vacances de nadal

Aquestes vacances de Nadal m’han estat molt entretingudes, encara que alguns dies una mica avorrides.

Vaig passar uns quants dies a casa meva però desprès vaig marxar cap a Solsona a casa de les meves tietes.



A casa meva vam cagar el tió el 26 de desembre just al meu sant ,vam menjar els dotze grans de raïm m’entres jo menjava dotze conguitos,vam agafar els regals del pare noel el mateix dia del caga tió.

Desprès d’uns dies vaig marxar cap a Solsona.
A casa de les meves tietes cada dia fèiem alguna cosa diferent com... els dies de rebaixes vam aprofitar de comprar per al meu cosí: uns pantalons, un anorac i un parell de sabates. M’entres jo m’havia comprat un anorac i dos pantalons.

El dia de mercat, vam aprofitar per comprar fruita. I el dia de menjar el tortell de reis, vam anar a casa de la meva padrina, just a mi em va tocar el rei, i al meu tiet la fava.

Al cap d’uns dies vaig marxar cap a casa meva, vaig fer els deures , i vaig tornar a l’escola l’en demà.