dilluns, 30 de gener del 2012

Les meves aficions

A mi el que més m’agrada és pescar. Aquesta afició em ve del meu pare, ell de petit també anava a pescar amb el seu pare i me’n va ensenyar. De petit pescàvem peixos a la sèquia que passa per darrere de casa. El meu germà i jo guardàvem els peixos que pescàvem en una galleda plena d’aigua i els martiritzàvem una mica.

A l’estiu es pot pescar més bé que a d’hivern perquè hi ha més peixos. De vegades anem a pescar al pantà o al riu Ebre a l’alçada de Mequinensa. Allí ens acompanya un guia que és amic nostre i es alemany.

Quan hi anem pesquem a la riba o amb barca,amb barca jo només hi vaig a l’estiu però el meu pare també hi va a l’hivern. Els peixos que traiem son silurs, perques, carpes, Black bas... els que costen més de treure són els silurs, que poden arribar a medir 2 o més metres.

Quan vaig a pescar em sento molt content i a la vegada relaxat. Jo recomano practicar la pesca a totes les edats. Quan ets petit només vols que surti un peix, i quan et fas més gran ja tens més paciència i veus que és molt bonic i apassionant.