dilluns, 16 de gener del 2012

Les meves vacances de nadal

Quan va acabar el col.legi i va començar el nadal em vaig posar molt content.

Aquest nadal vaig  fer moltes coses

Vaig anar a casa dels meus cosins a cagar el tió de Nadal, primer de tot anem a lavabo a sucar el bastó amb aigua i després la caguem, la vam cagar moltes vegades i al final va sortir carbó.

Vaig anar a un poble que està bastant lluny d’Albesa, fins a les quatre no podíem anar a càmping i vam anar a la neu fins a les quatre. Feia molt fred i cada vegada em feien més mal els peus, ens ho vam passar molt bé i ¡ vam caure moltes vegades. Al final vam anar cap al càmping i no vam sortir de la nostra cabana de fusta, quan va arribar l’hora de les campanades jo menjava raïm i el meu germà també, quan vam acabar jo estava amb la boca plena, ens vam ficar antifaços i moltes coses més. El dia següent vam anar a casa.

 El dia 6 de gener van venir els reis i per a mi era impossible dormir. Per fi em vaig poder adormir i va arribar el dia següent. Ens vam despertar molt d’hora, vam obrir els regals i a mi em va tocar: un puzle, una pistola de joguina i un joc per a consola i un per a l’ordinador, després vam anar a buscar els regals des reis de la Portella.


Vam anar a la Portella, a mi em van donar uns auriculars per a l’ordinador i al meu germà un joc de taula, als meus cosins els hi van portar un joc per l’ordinador i un arc amb tres fletxes, també un joc per a la play station i un mando de comandament nou. El cap de setmana em vaig quedar a dormir a casa dels meus cosins.

El nadal es una època molt divertida perquè la família es reuneix i per als nens és molt divertit, també es l’època de mes regals.

Aquest nadal ha sigut molt divertit, feliç 2012.