dilluns, 16 de gener del 2012

Vacanses de nadal

Quan vam començar les vacances de Nadal em vaig posar molt content.Els primers dies em vaig avorrir perquè no havien arribat ni els reis, ni el Pare Noel, ni la soca.

Un dia vaig marxar a casa els meus avis perquè celebràvem un dinar de Nadal i em vaig comprar una llauna de monster energy i estava dolentíssim. L’endemà vam anar a casa dels nostres padrins a què vingués el Pare Noel i ens va regalar un joc del Zelda per la Wii i un cotxe d’esquelètic.

L’endemà ja vam marxar una altra vegada cap a casa. Al cap de dos dies vam anar a passar el cap d’any a Valls amb quatre famílies més allí vam agafar una bici petita i la vam destrossar tirant-li pedres molt grosses al damunt. Un dia, voltant per Valls, vam veure un Ferrari.
Allí vam passar tres dies.

No me’n vaig adonar i ja solament faltava dos dia per a reis. Aquell mateix dia vaig anar a casa de la germana de la meva mare a cagar la soca i al final ens va cagar una ceba. L’endemà vaig anar una altra vegada a casa els meus avis a celebrar els reis a Tàrrega. També vam anar a la cavalgada que fan allí. Ens van tirar molts pocs caramels perquè estem en crisi, però es igual.

Els reis em van regalar la play station 3: el volant, el canvi de marxes i els pedals (amb 4 jocs) “el motorsrtom, el gran turismo 5, el FIFA 2012 i el F1 2011”, un helicòpter teledirigit i un pijama.
I per mala sort al cap de tres dies vam haver de tornar a col·legi.