dilluns, 16 de gener del 2012

Vacances de Nadal

Aquestes vacances he fet moltes coses i m’ho he passat molt bé.

El dia 22, quan vam acabar el festival d’escola a la tarda, vaig anar cap a casa jo sol i vaig jugar a l’ordinador a un joc del Facebook.

Dos dies després, la nit de Nadal, vam anar a casa la padrina a sopar i van venir els meus tiets, els meus cosins i els altres padrins. El dia següent vam fer el mateix però a casa dels altres padrins per dinar.



El 27 de desembre vam anar a Saragossa per comprar els regals. Al meu germà i jo, els nostres pares ens van regalar una Nintendo3Ds per cadascú amb un joc inclòs.

L’endemà vam provar una mica les Nintendos i a la tarda vam anar a la saleta a veure com els nens pujaven a donar les cartes als patges, i jo vaig acompanyar a un nen de dos anys i un altre de zero i que la seva padrina es cosina amb el meu padrí.

El dia de cap d’any ells van venir a casa nostra a sopar amb els seus pares i a fer les dotze campanades però els dos nens es van adormir abans de fer-les

El dia 4 de gener vam anar a Barcelona amb uns quants nens de campaments i també alguns monitors. Primer vam anar als estudis TV3 i ens van ensenyar alguns platós com el del “Divendres”, el del “Telenotícies”, el d’alguns programes d’Esport3...

Després vam anar al Camp Nou i vam veure el camp, la botiga oficial i el museu amb totes les copes. Aquell dia no l’oblidaré mai.

El dia següent a la nit vam anar a sopar, els meus pares, el meu germà i jo a casa d’una de les padrines, i esperàvem als reis però no els vam veure perquè van passar quan ja havíem marxat a casa.

El dia 6 de gener va venir tota la família a dinar i ens ho vam passar molt bé.

Aquestes són les millors vacances de Nadal de la meva vida.