dilluns, 16 de gener del 2012

El meu Nadal

Aquest Nadal m’ha agradat molt tot: els regals, anar amb els patins en línia...
El dia 24 de desembre  al matí el Joan Íker i jo estàvem nerviosos perquè a la nit cagaríem la soca a Almacelles. I a la nit va arribar el gran moment: cagar la soca! Aquesta és la cançó que vam fer servir perquè cagués:
“Caga soca de nadal caga torrons i pixa vi blanc...”


A jo em va cagar una piruleta gegant, una cosa per a fer formes, moltes llaminadures i una llibreta de cars. El dia següent vam cagar la soca a Albesa.


Em va cagar moltes llaminadures i un joc on has de muntar els maons posar un home ou al damunt i a tirar els maons però que no caigui l’home ou.
El dia 27 vam celebrar l’aniversari de la padrina. El dia de cap d’any vam anar a casa d'uns amics i allà vam menjar el raïm. Els dies 2 i 3 van fer cinema, el primer dia van fer “Toy story 3” i el 3 “Avatar”.


Els reis em van portar: una motxilla, un joc de ballar, unes claus amb un clauer guitarra, una porteria de futbol, una pot d'experiments, un llibre...