dilluns, 30 de gener del 2012

El que m'agrada fer

El que a mi m’agrada fer més es tocar la guitarra. Em diverteixo netejant-la la guitarra, arreglant-la i sobretot tocant-la, i també m’agrada treure cançons d’oïda( I he de dedicar molt temps per fer tot això.)
Toco la guitarra des de fa uns dos anys a l’Intèrpret i allí tenim un grup que no té nom i toquem cançons de rock, hard rock i metal .

Em vaig aficionar quan era molt petit, quan vaig veure a un guitarrista que es deia Angus Young que toca als AC DC. Quan el vaig veure em vaig quedar bocabadat.

Em sento molt bé amb la guitarra que tinc però si vols tocar guitarra has de començar amb l’espanyola. Al principi ho vaig trobar avorrit perquè sols tocava cançons fàcils i tres acords, després d’un temps o uns quants anys podràs tocar amb guitarra elèctrica o acústica.

Les guitarres acústiques i espanyoles són diferents i es poden diferenciar en que l’acústica té el soroll més agut i l’espanyola més greu.

El meu pare és qui em va ensenyar tot això. Ell és el culpable o si no hauria continuat amb el piano.
Jo recomano a tothom que si té l’oportunitat de tocar la guitarra que ho aprofiti.
Roger Beà i Melet