dimarts, 24 de gener del 2012

El tío de nadal


Aquest dilluns dia 6 de Desembre a les 10h del mati van trucar al timbre molt fort i la mare li va dir al meu germà Ramon que hi anés a veure qui era, ell va córrer cap al contestador però ningú li va respondre, tot seguit van tornar a tocar el timbre un altre cop i el Ramon va anar a obrir la porta i la seva sorpresa va ser quant es va trobar el tió davant seu.

Primer es va quedar parat, amb els ulls molt oberts i desprès es va llançar damunt seu abraçant-lo i donant-li petons. Tot això em va portar molts records de quan jo era petit i rebia el meu tió.

Ara ja he crescut una mica i ja se com va tot això del tió... però tot i així el dia 24 de Desembre a la nit, juntament amb el Ramon, els meus cosins, els padrins, tiets i els pares caguem tots el tió i em fa molta il•lusió,ja que riem molt i ens ho passem molt be.

La mare diu que per fer cagar el tió no importa l’edat, ja que tothom dintre seu sempre porta el nen que va ser, encara que tinguis 100 anys.