dimarts, 31 de gener del 2012

El dia de la pau


Jo crec que el dia de la pau és important perquè és el dia de la no violència. Però jo crec que no només ho hauria de ser aquest dia, ja que a molts els hi agradaria que ho fossin tots els dies, perquè a molta gent no li agradaria passar guerres, igual que a mi.

Jo dic que les accions, actituds... que hi ha d’haver el dia de la pau han de ser bones, com: ni que no ens agradi estar amb algun tipus de gent, si li passa alguna cosa, l’hem d’ajudar.

Jo crec que en moltes ocasions, a part de pegar, insultar, abusar dels dèbils, es podrien arreglar parlant.

Jo si veig que algú insulta o pega al meu germà o a algú que és molt amic meu em sento com si hagués d’intervenir per fer-hi alguna cosa.

Jo he millorat una mica el meu comportament de l’any passt però encara l’hauria de millorar més.