dilluns, 6 de febrer del 2012

El dia de la pau

Avui dia 30 de Gener es el dia de la Pau. Mahatm Gandhi és el fundador del dia de la pau, i avui fa 45 anys que esta mort. Ara us diré unes coses que penso del dia de la Pau.

Penso que cada dia hauria de ser el dia de la Pau per que cada dia es mor o es suïcida una persona, i han persones que creuen que la Pau es una rucada absoluta.

Ha també les actituds, les actituds tenen que ser sempre bones com compartir, ajudar a altres persones i sobretot fer bones accions.
Jo crec que el dia de la Pau hauria de ser tot l’any, perquè l’any passat a Siria hi va haver mes morts que aquí en dos o tres anys. Jo proposaria que els que manessin diguessin als violadors o assaciadors que paressin de fer tot això.

Jo ser unes altres maneres de solucionar els problemes no dient perdo, si no fent unes bones coses per ell com si no te colors tu l’hi deixis.

Una altra cosa, si ets dèbil i un fort t’insulta o et diu gallina tu passa d’ell com si no hi fos no insultant ni pegant així no solucionarem res de res.

Jo crec que les actituds de molts amics meus són positives però n’hi a que no. Jo de vegades m’enfado amb amics meus i de vegades xinxó a l’Èric, i desprès s’enfada molt amb mi i de vegades l’hi hauria de demanar perdo totes les vegades i no fer’ho mes.