dimecres, 8 de febrer del 2012

Els meus caps de setmana

Jo els caps de setmana d’hivern vaig a música a tocar la bateria. Després vaig a tocar amb el meu germà a combo. A les tardes quedo amb els amics, a casa d’algú . Aquest cap de setmana amb el meu germà, vaig quedar amb el Quim i l’Andreu per gravar una cançó amb música i imatges. Després ho vam penjar a youtube.
Els caps de setmana de l’estiu vaig a pescar amb el meu pare i un amic seu. Pescant ens hi passem tot el dia i ens divertim molt !



A mi els caps de setmana m’agradaria que pogués anar a la piscina coberta de Balaguer però estic molt enfeinat estudiant música.

Jo proposaria que els caps de setmana fossin de 3 dies perquè tothom diu que són molt curts. Jo trobo que és una bona proposta i estic segur que amics meus i els de la meva classe hi estan d’acord.