dilluns, 13 de febrer del 2012

Un cap de setmana

Aquest cap de setmana ha estat igual que quasi tots els altres.

El dissabte al matí vaig jugar a la "PSP" i a
la “Play Station 2”. A la play normalment jugo a jocs de cotxes, però aquell dia vaig voler jugar al joc del“Spyro 2”.

A la tarda em vaig trobar el Quim i l’Andreu, després, el Mihai va pujar a una teulada i em va baixar una pilota que jo havia embarcat.

Després vam anar a la plaça dels sarraïns a jugar-hi, i ens hi vam trobar al gos del meu tiet ell sol perquè s’havia escapat. Vam jugar amb ell a pilota i al cap d’una estona el vaig tornar a casa. El Quim i l’Andreu van marxar, com que no sabia que fer me’n vaig anar a casa dels altres tiets. Allí vaig jugar una estona sol a la “Xbox 360” i al cap d’una estona va venir el nòvio de la meva cosina i hi vam jugar junts.

Després, me’n vaig anar a casa a sopar i a dormir.



El diumenge al matí vaig fer quasi bé el mateix que el dia anterior. Aquell matí nevava una miqueta així que vaig pensar amb quedar amb l’Andreu i així ho vam fer.

A la tarda quan hi vaig anar el primer que va fer ell va ser preguntar a que jugaríem, jo li vaig dir unes quantes idees però ell deia que no. Al final vam jugar una estoneta a l’ordinador. Quan ens en vam cansar vam anar al menjador, a jugar al “Fifa 10” a la “Play Station 2”. Jo els vaig perdre tots per diferència menys dos o tres que els vaig perdre per 1 gol.