dimarts, 7 de febrer del 2012

Els meus caps de setmana

Avui us parlaré sobre els meus caps de setmana.

 Aquest cap de setmana ha set una mica diferent dels altres, perquè normalment en el matí del dissabte dormo fins a les deu o fins a les onze, i el temps que em sobra el dedico als deures.

La tarda del dissabte jugo a l’ordinador, a la wii , a la Nintendo... I el diumenge... jugo tot el dia, normalment com a la tarda del dissabte (si no marxem amb els meus pares i la meva germana a Lleida o a algun altre lloc.).

 Però... aquest cap de setmana ha set diferent, bé en realitat nomes la tarda del diumenge perquè el dissabte a set igual que els altres, aquest diumenge em vaig passar tota la tarda fent experiments.

 Els caps de setmana almenys un,­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ m’agradaria invitar un amic a una casa que tinc al camp per poder jugar en un garatge vell però divertit, o si no m’agradaria anar d’excursió amb els amics a la muntanya per poder jugar entre rius i pedres.

La veritat es que els caps de setmana són un pelet massa curts perquè nomes hi ha dos dies a mi m’agradaria que es composes per tres de dies per que així es podria fer mes cosses durant més temps.
A mi m'agrada tota la setmana, sigui cap de setmana o dia d'escola.