dijous, 16 de febrer del 2012

El meu hobby


Hola em dic Roger i ara us parlaré una mica del meu hobby que és fer acrobàcies amb el patinet.

Jo practico aquest esport des de fa un any i mig i no me n’ensenya ningú. I ens ho inventem els meus amics i jo.

Ara mateix us parlaré de com fer uns quants trucs amb el patinet: el primer que has de saber fer és “l’ollie”: es fa aixecant tot el patinet i si no saps fer aquest truc no saps fer res. L’altre que també és molt fàcil és fer el cent cinquanta, que és fer un “ollie” i girar el patinet mitja volta.

Aquí a Albesa no hi ha cap skatepark però a Lleida o a Balaguer sí. Jo no hi he anat mai però segur que ja hi aniré. I un truc que es fa molt allí és el “súper hero”, que és agafar una rampa i girar el patinet amb tu . A mi només em surt quan estic a dalt. Jo recomano que facin aquest esport perquè alhora t’ho passes bé amb els amics i fas una mica d’exercici.