dimecres, 15 de febrer del 2012

Nou disc dels Amics de les Arts



Els Amics de les Arts han tret un nou disc que es diu “Espècies per catalogar”, aquest disc és el més nou que tenen.

La música dels Amics de les Arts per mi és molt relaxada.   M’agradaria anar a un concert seu però tots són molt lluny. Els Amics de les Arts ja tenen 6 discs més.

Aquest grup de música em va començar agradar quan vaig anar de colònies perquè al cançoner de colònies hi havia una cançó que es dia 4-3-3, quan vaig arribar a casa li vaig dir a la meva mare si podia anar a buscar aquella cançó que m’agradava tant i em va dir que sí. Després vaig escoltar més cançons i encara em van agradar més. Li vaig ensenyar a la meva mare aquell grup i també li va agradar.

Quan vaig anar a la biblioteca del poble vaig veure un cd seu i ens el vam escoltar i ens va agradar molt.I des de llavors que els escolto sempre.