dijous, 9 de febrer del 2012

El meu cap de setmana


El dissabte, dia 4, em vaig llevar, la mare em va preparar l’esmorzar, me’l vaig prendre i tot seguit cap a fer els deures. Després de dinar la meva mare, el meu pare i jo ens en vam anar cap a l’ “Unipreus”, vam donar un tomb, vam comprar una mica i ens en vam tornar cap a casa.

El diumenge, dia 5, vam anar a Ivars d’Urgell, feia molt de fred, tot just quan vam començar a dinar es va posar a nevar, ho feia amb ganes i vam haver de entrar-li molta llenya, quan vam acabar de dinar jo i el Marc, el meu germà, vam anar a fer un “mini” ninot de neu.

Aquest cap de setmana a estat diferent dels altres perquè ha nevat, vaig anar de compres... Habitualment quedo amb els amics, em quedo a casa, a ajudar a la mama a repartir cartes... M’agradaria anar a esquiar, anar al cinema, amb un balneari...

Per mi els caps de setmana són massa curts, perquè no podríem fer el cinc dies festa i els dos escola? Proposaria això perquè seria més guai, tot i que no aprendríem res. A mi, m’agrada més el cap de setmana perquè tenim temps per jugar, quedar amb els amics...

En resum, m’agraden més els caps que els dies de escola, però crec que tampoc està tant malament anar a l’escola perquè allí hi aprens.