dijous, 9 de febrer del 2012

Els meus caps de setmana

El darrer cap de setmana he fet bastantes coses, però la majoria de temps l’he malgastat mirant la televisió o jugant a l’ordenador. Jo els dissabtes faig tots els deures i quan els acabo dibuixo, quedo amb els amics... i els diumenges, pels matins de vegades vaig a l’església amb els meus amics, i per la tarda quedo per jugar. Però no són gaire diferents als altres. De vegades vaig al cinema amb el meu pare i també invito als amics per si volen venir amb mi.

 El que m’agrada i habitualment faig és tot el que us he explicat. Però hi ha una altra cosa que faig habitualment: les manualitats. Jo faig manualitats entre els caps de setmana. Les idees les trec d’un programa que tots coneixem: “Art Attack”. Mirant aquest programa, he fet: una guitarra amb cartró, un ninot que serveix per jugar a bitlles... i moltes coses més.


Els caps de setmana són bastant curts, però pels nens ja en tenim prou, al menys per a jo. Jo proposaria un dia més a la setmana i que sigues festa. El podríem anomenar dillurts, dimous, direcra... o el nom que volguessin, jo no en se gaire però si ho fessin votaria que sí. I amb aquest dia més tindríem més temps per fer les coses, anar de vacances, fer festes...


A mi m’agraden més els dies de cap de setmana, que els dies de escola perquè tinc temps per jugar i per fer altres coses. Però anar a l’escola també és bo, però hi ha alguns que no ho valoren.