dilluns, 20 de febrer del 2012

Un dia al riu


Aquest dissabte dia 18 de febrer vaig anar al riu amb el meu pare i el meu germà. Allí vam caminar un rato.

A la vora del riu vam veure molts peixos, un conill... nosaltres vam caminar des del principi del riu fins a la meitat del riu. A jo m’agrada caminar igual que al meu pare i al meu germà, jo li vaig preguntar a la meva mare si volia venir a caminar amb nosaltres i va dir que no perquè estava molt enfeinada en corregir exàmens.

Al riu corríem molt i saltàvem, el meu pare quan estàvem a mig camí es va parar a beure i es va beure mitja ampolla i després nosaltres també ens vam parar a beure. Nosaltres ens agafa set de seguida i sempre que hem de beure ens bevem mitja ammolla.

Quan vam tornar al cotxe tots estàvem molt cansats i suats. Quan vam marxar cap a casa ens vam parar al bar a beure una Coca-Cola i desprès vam sortir a la sèquia per pescar una truita i no ens va picar.