dimarts, 14 de febrer del 2012

El caps de setmana

Aquest cap de setmana he fet moltes coses però la que m'ha agradat més és anar a casa dels padrins d'Almacelles, perquè m'he retrobat amb els cosins de Barcelona. Aquest cap de setmana ha sigut diferent dels altres.

Habitualment els caps de setmana vaig a comprar amb la família el dissabte, també vaig a l'església els diumenges amb la padrina i el meu germà, a les tardes a vegades miro la TV i jugo. A vegades també anem a veure els padrins o fem alguna excursió amb els pares.

El que m'agrada més és anar a curses populars a les comarques Lleidatanes amb els amics i el Joan Iker i jugar.

A mi els caps de setmana se'm fan més curts que les vacances però més llargs que els dies de classe, jo proposaria que féssim classe sis dies i cap de setmana d'un dia.
Els dies de col·legi m'agrada perquè estudies i estàs més amb els amics.