dijous, 9 de febrer del 2012

El que faig els caps de setmana

Aquest últim cap de setmana he anat a casa dels bessons i amb bicicleta pel poble. Ha estat especial perquè va nevar i m’ho vaig passar molt bé.
Normalment, els caps de setmana vaig en bicicleta o bé vaig a Ivars de noguera , i  de vegades quedo amb els amics per a jugar.


Els caps de setmana m’agrada anar a les piscines tota la tarda (a l’estiu) i algun dia m’agradaria anar d’acampada. Anar d’acampada m’agrada perquè menges i dorms a l’aire lliure, i surto a explorar boscos amb l’Arnau, un amic del meu germà i el meu pare.    
Els caps de setmana són massa curts perquè després hem de tornar a l’escola i necessitem més dies de festa i menys  d’escola, i em sembla que tots els altres nens estan d’acord amb mi.

3 comentaris:

Sergi Florensa Segarra ha dit...

A les picines...
vesi a l'hivern avere que tal

Sergi Florensa Segarra ha dit...

A les picines...
vesi a l'hivern avere que tal

Andreu Terés Codina ha dit...

es igual
si són cubertes no passe res