dijous, 9 de febrer del 2012

Què m'agradaria ser de gran?

Jo quan era petit volia ser mecànic de cotxes de “Fórmula 1” perquè a mi aquelles carreres m’apassionen molt igual que les carreres de “Moto GP”. Però m’hauria agradat més ser pilot.


Després de 2 o 3 anys em vaig inspirar més amb ser propietari d’un bar-restaurant amb l’Arnau Beà, ens va agradar molt perquè a nosaltres ens agrada cuinar. Però vam veure que hauríem de treballar quasi tots els dies de l’any, que no podríem fer un “hobbi” que després us el diré i que també hauríem de contractar personal per a la cuina. Així que jo i l’Arnau vam decidir canviar d’ofici.

Ara, de moment, m’agradaria ser banquer, perquè fan totes les festes de l’any i guanyen molts diners al mes.



Ara us explicaré el “hobbi” que amb alguns de la classe vull fer de gran: de gran també m’agradaria tocar el baix elèctric amb un grup que estem pensant fer amb l’Arnau, la bateria, el Roger, la guitarra elèctrica, l’Anna controlant els llums de l’escenari, la Clàudia cantant, jo ja us ho he dit i l’Andreu potser la guitarra espanyola.