dijous, 16 de febrer del 2012

Vull un ordinador nou!


Cada dia quan surto de l’escola me’n vaig a fer deures i després una estona a l’ordinador, quan arriba el meu germà em fa fora. Va ser aleshores quan el meu tiet em va voler comprar un ordinador.

I fet i dit, al cap d’una setmana o així el vam anar a comprar. Quan el vam anar a comprar el noi que hi havia a la botiga en va recomanar un “Packard Bell”, perquè per fer algun treball o així en tenia de sobres.

Al cap d’uns dies ens van telefonar que ja el tenien, a la tarda el vam anar a buscar i l’endemà el vam instal·lar.

Ara em va molt bé tenir un ordinador per a mi sola, també m’agrada perquè hi tinc una contrasenya i el meu germà hi vol entrar perquè hi ha uns jocs molt divertits i així no hi pot entrar, perquè el puc fer anar quan em ve de gust...

Em van comprar un portàtil perquè es més fàcil de desplaçar si me’n vull anar al llit i mirar alguna pel·lícula..
En fi em va molt be i ara cada dia el faig anar.