dilluns, 27 de febrer del 2012

Un dia al riu

L’any passat, per les vacances d’estiu; l’Andreu em va trucar per anar aquella tarda al riu i jo li vaig dir que sí. A la tarda vaig anar a casa de l’Andreu i també hi vaig veure la Clàudia.

A continuació vam marxar cap al camí del riu amb la Montse, (la mare de l’Andreu). Al cap d’una estona de caminar ens vam para a un lloc per on hi passava el riu.

Primer vam començar a tirar pedres per intentar fer “sopetes”; després jo i l’Andreu vam decidir endinsar-nos riu a dins; el nostre objectiu era travessar aquella aigua gelada i arribar a una mini illa de pedres.



Després de uns quants intents ho vam aconseguir, i llavors vam decidir encara endinsar-nos més. Ens vam mullar bastant; després vam sortir del riu i ens en vam anar cap a casa. De tornada va començar a fer gotes i ens vam mullar una mica.

Aquell dia m’ho vaig passar molt bé.