dijous, 23 de febrer del 2012

Un dia amb els meus padrins


Ahir vaig estar tota la tarda amb els meus padrins de Sunyer. Ells van venir a les 5 de la tarda i em van venir a buscar a sardanes; ells van venir perquè van anar a un viatge i feia molt temps que no ens veien, des del dia 18 de febrer. A nosaltres ens van portar uns llapis i una polsera i per la família van portar sobrassada, formatge i una ensaïmada gegant.


També es van quedar a sopar i vam sopar pa amb tomata, truita d’espinacs i de postres ensaïmada, torrades amb paté, iogurt, pinya i maduixes. Aquell dia ens ho vam passar molt bé amb els padrins i sobretot amb el seu gos! Després de sopar vam mirar una estoneta la televisió i les notícies. Jo vaig ajudar a la meva padrina i a la meva mare a desparar la taula i ens van donar paga per haver-ho fet.