dijous, 9 de febrer del 2012

El que faig el cap de setmana

Les coses que m’agradaria fer el cap de setmana. Aquest cap de setmana he fet les coses habituals que faig els cap de setmana:

El diumenge em vaig despertar aviat i vaig anar a mirar la tele, a les nou vaig anar a esmorzar i després me’n vaig anar a la meva habitació a fer els deures, quan els vaig acabar vaig anar a juga a l’ordinador.

Quan va arribar l’hora de dinar vaig anar a dinar i després vam jugar amb els meus pares i amb el meu germà, vam jugar al parxís i, després, a un joc de la play station. Aleshores me’n vaig anar a para taula, quan vaig acabar de dinar vaig jugar a l’ordinador amb el meu cosí.


El diumenge vaig quedar a casa de l’Andreu i m’hi vaig quedar fins a la una i mitja, després vaig anar a dinar a casa de la meua padrina i vam vindre els meus cosins, quan vam tornar a casa vaig anar a ficar-me el pijama vaig anar a sopar, després vaig anar a dormir.

Quan m’estava adormint vaig pensar que els cap de setmana són molt curts i no puc fer totes les coses perquè els altres dies hi ha col.le, llavors em vaig adormir.

L’endemà pensava que era diumenge i em vaig donar que era dilluns, em vaig vestir ràpid i vaig anar a esmorzar, quan vaig acabar d‘esmorzar vaig anar corrents cap al col•legi.