dilluns, 6 de febrer del 2012

La meva afició


Des de petita que m’agrada estar a l’ordinador, fent treballs, fent anar programes... M’agrada molt perquè em diverteixo treballant-hi.

Des que sóc petita que el faig anar, ara fa dos anys que vaig a informàtica, allà també ens ensenyen a utilitzar uns quants programes com: el “Gimp”, el “Microsoft Word”, el Microsoft “PowerPoint”, el “Microsoft Excel”... Sempre hi he dedicat molt temps perquè el meu pare treballa amb l’ordinador, quan era més petita veia que feia anar les mans molt ràpid... i allò em va agradar.

Em sento bé estant a l’ordinador perquè hi pots trobar molta informació, és molt divertit... avui amb dia es fa anar tot amb ordinador i no els saps fer anar, posa’t al dia!

Recomanaria a moltes persones que facin anar l’ordinador, perquè hi ha molta informació, a “internet” hi pots veure les noticies de tot el món, els treballs d’escola quasi tots es fan a traves de l’ordinador, per parlar amb algun familiar que està molt lluny...

1 comentari:

francina ha dit...

trobo molt be el que diu perque això pels estudiants i per molts és el futur