dilluns, 6 de febrer del 2012

La pau

Fa unes quantes setmanes que va ser 30 de Gener ( el dia de la pau) i avui parlaré per què és important celebrar-lo.
Crec important celebrar el dia de la pau perquè celebrem que, cada vegada estem més a prop d’ aconseguir que no hi hagi guerra.
Jo també crec que està molt bé que el celebrem,  i ho hauríem de celebrar tots els dies perquè és temps d’oferir més amistat als altres i no una cruel guerra.
Es podria evitar els conflictes  i les guerres fent una llei de ‘’Prohibit barallar-se bruscament’’ i així ser tots amics.
Hi ha altres maneres de solucionar els problemes entre persones, com per exemple, que al menys una tercera part del món cregués en què governés la pau.
Quan algú insulta, abusa dels dèbils o pega als altres em sento trist veient que passa al meu davant.
Jo crec que en la vida quotidiana hauria de millorar una mica la meva actitud, perquè de vegades em descontrolo una mica i pego al primer que em trobo, i trobo que m’haig de controlar.