dijous, 9 de febrer del 2012

Les coses que faig els caps de setmana.


Els caps de setmanes que faig jo quasi tots són iguals. L’últim cap de setmana que he tingut he fet: el dissabte he anat a música i a tocar amb un mini grup que tinc, i desprès al musical Lleida a comprar unes cordes de guitarra.

A la tarda ensejar una cançó i penjar-la una cançó a youtube amb l’Andreu, el quim, el meu germà i jo. I el diumenge al matí vaig anar a missa i celebrar l’aniversari amb la família.

Amb teoria tots els caps de setmana faig el mateix però els diumenge de vegades vaig a veure el futbol club Albesa amb el meu amic Eloi. A mi les coses que m’agraden fer mes els cap de setmana es quedar amb els amics o tocar amb el meu germà. A mi el que m’agradaria fer mes es quedar amb persones o amb el grup d’Albesa Oriol foll i començar a tocar.

Per a mi els caps de setmana són molt curts dos dies de festa no m’agraden, m’agradaria que fos divendres, dissabte i diumenge. Com va dir el senyor Ramón. A mi m’agraden mes els caps de setmana per que puc tocar mes la guitarra i quedar amb els amics per que els dies de cada dia no es pot fer res.