dijous, 9 de febrer del 2012

Les coses que m'agradaria ser de gran.


A mi de gran m’agradaria ser professor d’ INEF o músic. M’agraden aquestes dos coses i la música se’m dóna molt bé i a més toco la guitarra elèctrica.

 Des que tenia tres anys volia tocar guitarra i els meus pares em van dir que no, que toqués el piano, desprès d’un temps s’ho van repensar i van dir que si i ara toco guitarra elèctrica. M’agrada fer cançons de tots els estils de musica.

M’agradaria ser un músic famós arreu del món i tindre un mini grup de música i fer cançons, poder-les tocar i treure un disc.

I de l’altra part ser professor d’ INEF perquè sempre m’han agradat tots els esportes i jugo a: bàsquet, handbol, hoquei i molts més, però l’esport que m’agrada més és judo. M’agradaria ser cinturó negre i saber totes les tècniques, judo l’he començat aquest any i m’agrada bastant, encara que ens cansem bastant es divertit i alhora aprens a caure i no fer-te mal...

Però de gran el que m’agradaria ser més és ser músic Professional.