dilluns, 30 de gener del 2012

Les meves aficions

A mi el que més m’agrada és jugar a futbol i anar amb bicicleta.

A mi m’agrada fer aquests esports, perquè a part de què et diverteixes amb els companys, fas esport.

M’agrada des de molt petit, perquè quan tenia 4 anys o 3 jugava a un equip de futbol de Mollerussa i allí també vaig aprendre a anar amb bici, perquè els meus pares treballaven al bar d’allí del camp de futbol de Mollerussa.

Ara a futbol hi jugo un dia a la setmana a un mini equip d’aquí a Albesa i també de dilluns a divendres a l’escola, a l’hora del pati. En canvi, amb bicicleta només m’hi dedico el cap de setmana perquè els meus pares no m’hi deixen sortir entre setmana.
Jo quan ho faig em sento molt motivat i molt emocionat.

Jo ho recomano als que els hi agradaria jugar a futbol o anar amb bicicleta perquè fas esport i et diverteixes amb els amics.