dilluns, 30 de gener del 2012

Les coses que m’agraden

A mi m’agrada fer coses amb l’ordinador com: modificar musica, personalitzar-me el correu electrònic, fer Power points, pel·lícules, personalitzar-me la pantalla de l’ordinador...


M’agrada perquè sento que n’he d’aprendre més però el que més m’agrada del que he numerat abans és personalitzar-me el correu electrònic i fer música. Fer música amb l’ordinador m’agrada perquè em sento com si n’hagués que aprendre més coses.

Cada vegada que obro un programa per fer música veig una cosa nova per aprendre i per provar, a més, per realitzar aquesta obra tinc dos programes per modificar musica (un es diu audacity, l’altre és un secret). Per descarar-me-la també en tinc dos (un es diu ares i l’altre es diu youtube catcher), i per escoltar-la en tinc tres (un es diu QuikTime, un altre es el reproductor de Windows i l’altre es diu Acer Arcade Delux).

La veritat es que per fer bé aquesta operació s’ha de tenir un micròfon quasi de professional, en el meu cas ja el tinc però a més tinc un mp4 que es molt útil. També m’agrada personalitza’m el Mail (correu Electronic de Google) o el MSN, inclús el Hotmail o el facebook, en fi, us explicaré com vaig trobar aquesta afició.

A mi m’agrada molt fer servir l’ordinador i fa ja tres o quatre anys que vaig a informàtica. El primer any em van fer crear un Mail, llavors jo ja tenia un MSN i un Hotmail a casa. De tan connectar-me vaig aprendre a canviar i crear fondos, a canviar de missatges ràpids a posar nous dissenys... i tot fent així, bé us explicaré uns trucs per personalitzar el Mail.

Primer si voleu canviar al nou disseny veureu que a baix hi posa “canviar a l’aparença nova”, així feu clic allí i se us obrirà una finestra, feu un clic el requadre de blau i ja est`, i si voleu tornar al vell disseny feu un clic a un botó que sembla una flor i poseu torna a la vella...
 i si voleu canviar coses normals com el color i la forma de l’estrella de destacats o posar noves coses premeu a una rodona que hi a al costat del vostre nom (a dalt a la dreta). Avís, a algunes coses has de baixar a baix de tot i posar “Desa els canvis”.