dilluns, 16 de gener del 2012

Un dia de nadal

Aquest dies de Nadal els he viscut molt intensament i m’ho he passat molt bé.

El dia 24 de Desembre vaig cagar el tió amb el meu germà petit que es diu Ramon i tota la família, va ser la”bomba”, vaig riure molt.

Tot seguit vam sopar un bon àpat que va preparar la meva padrina Quimeta. D’entrants i havia canapès, cloixes, escopinyes, gambes, i tota mena de coses diferents per degustar.

A continuació ens va preparar gall indi farcit que per cert estava boníssim.

I de postres una macedònia de fruites, que per cert no m’agrada. I també hi havia tota mena de torrons, neules, polvorons, bombons i aquestes coses que es mengen per Nadal.

Mentres estàvem entretinguts amb els postres vam tenir una visita sorpresa: el Pare Noel.

El meu germà Ramon estava molt content i il•lusionat. Quann el Pare Noel li va preguntar si havia estat un bon nen, ell li va respondre que sí, i tot seguit li va donar un regal, també en va donar un altre a jo i als meus cosins i després es va acomiadar de tots i va marxar.

Vam acabar la nit cantant Nadales i tocant les panderetes.